Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Börjar kännas vår bannemig!

Publicerad 2015-03-16 14:58:25 i Allmänt,

...sååå härligt, att få få lite energi och försöka få vardagen att rulla på som vanligt är guld värd, var till sonen i Örebro och hämtade lite grejer som han inte skulle ta med sig när han flyttar, träffade min mor och syster med barn oxxå... så fort jag kommer hem till Örebro så längtar jag hem, hem till mina vänner och allt som hör Örebro till....
Hilton har varit hos uppfödaren några dagar så Annie och jag har fått njuta av varandra utan vår lille pajas...kan vara skönt att bara få vara med henne då griseknoen e så energisk och Annie börjar ju komma upp i åren...var till Tinnerö och gick i tre timmar idag, stannade vid Rosenkällasjön och fotade svanarna...bara älskar dessa fåglar
Så nu kommer ett helt gäng med foton från Annies och min promis idag
 

Kommentarer

Postat av: Kicki E

Publicerad 2015-03-17 10:29:41

Fina bilder!

Postat av: susanne

Publicerad 2015-03-17 22:13:57

Vilka otroligt vackra bilder!
Jasså du är från Örebro.:) Min hemstad..:)Kanske vi ses nån dag.

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-03-18 05:22:52

Ja, nu är det en underbar tid - värmen är snart här för att stanna! :)

Postat av: susanne

Publicerad 2015-03-20 17:29:22

Kikar in och önskar dig en trevlig helg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela