Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hur summerar jag helgen....

Publicerad 2015-06-01 08:44:50 i Allmänt,

...ja de finns väl bara två ord för den.... HEEEEELT fantastisk <3
Lillsessan var tyvärr sjuk så de blev inget dop men om jag får vara egoistisk nu så gjorde de inget alls för min del...tråkigt att de blev inställt pga att hon var sjuk MEN jag fick desto mer egentid med mina fina vilket inte händer så ofta som jag önskar. Linus kom till Lina iaf eftersom han ändå hade bokat biljetten på tåget så de blev en härlig helg med alla mina finaste... Neo e helt otrolig på att prata, bara 2,5 år och orden bara flyter ur munnen på honom... känns så sorgligt att jag missar alla framsteg barnen gör...de hinner hända så mycket mellan våra träffar.
Fick iaf med mig ett helt gäng med fina foton på alla så håll till godo eller lämna bloggen för de kommer ramla in foton nu! ;-)
Sååå otrooooligt stolt över mina fina kids <3 <3 älskar er <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanne Damgren

Publicerad 2015-06-02 12:07:21

Herregud:) Var ska jag börja.....haha..Blev så sjukt snopen när jag tittade på alla dina fina bilder...Vilken härlig helg du/ni har haft.
Men Linus är min gamla granne...Han bor nu i Rosta Stjärnhusen i Örebro stämmer inte det. Och jobbar på Willys?
Världen är bra liten...
Kramar till dig :)

Postat av: Susanne Damgren

Publicerad 2015-06-03 12:53:28

Världen är verkligen liten:)
Ha en underbar dag!
Kram

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-06-08 12:07:58

Så härliga bilder!

Tråkigt att sjukdom gjorde att dopet ställdes in, men du fick som sagt mer tid med dina :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela