Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

VARFÖR!!!!....

Publicerad 2015-07-13 12:26:00 i Allmänt,

...går dagarna så fort när man får träffa sin ljuvliga lilla familj?....vi har haft en fantastisk helg med Lina och familjen...ett dop för Tilly som blev jättebra...skönt att vi fick till de nu och att lillsessan var frisk!..Neo e så underbar med sina kommentarer...man kan inte annat än ÄLSKA honom....han drog igång djupa diskussioner trots att han bara e 2,5 år....har aldrig träffat någon i hans ålder som har ett näst intill fullt utvecklat språk, återberättar allt han bara kommer ihåg å de e inte lite de... i lördags morse så var de diskussioner om att han inte hade något här (pekar under armen)... menar du hår frågar ja...japp så var de, förklarade att han kommer få de när han blir lika stor som kusin Hampus...då var de klart med den diskussionen, han visade oxxå hur jag skulle göra när jag skulle ta foto på honom och mig, : så här ska du göra mormor! Plutar med munnen inför kameran, jaja bara göra som Neo vill!! =) Lillsessan växer så de knakar, trots sina 6 mån så försöker hon redan ställa sig upp...ojoj inte allaredan!... nästa gång vi ses sitter hon väl vid sminkbordet och målar sig! =P Haha de får vi väl inte hoppas att hon gör, vi ses om två v igen så då borde de väl inte hunnit ske sååå stora förändringar!...Dopklänningen Tilly har på sig har min mamma sytt till när jag skulle döpas...den e alltså 50 år gammal, mina systrar, Lina mina systrars döttrar och nu Tilly som blev nr 8 i barnaskaran som döptes i den! så nöjd med helgen med mina fina och NU kära läsare kommer de en fotobomb från helgens bravader! =)
Fotona får tala för sig själva...kärlek kärlek och åter kärkek med de mina <3

Kommentarer

Postat av: Våran Lycka

Publicerad 2015-07-14 19:46:28

Älskar dig<3

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-07-14 21:32:00

Älskar dig med! ❤

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2015-07-17 17:46:26

Ja, tyvärr går ibland tiden alldeles för fort! :/

SV: Trevlig helg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela