Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Sååå sjukt trött....

Publicerad 2015-01-27 11:32:00 i Allmänt,

...men jag vet ju vad de beror på, värken kör på för högtryck nu och jag vet varken ut eller in snart...har börjat med mer medicament och de gör mig ju trött de med...i helgen har jag jobbat och sovit, har slocknat innan sju på kvällarna och sovit till morgonen...har varit vaken ett par timmar på natten men lyckats somna om tillslut...gnälligt inlägg...jag veeet...men blir fortfarande sååå frustrerad över att jag inte kan göra allt jag vill utan att behöva känna att värken tar över...i lördags flyttade Hiltons små bebisar till sina nya hem...känns lite vemodigt då de flyttat så långt bort, tur jag inte e uppfödare för jag skulle nog inte kunna släppa de så långt bort om jag ens skulle kunna låta de flytta! =P
Idag har jag varit ute i vår björkskog och låtit hundarna skenat runt i snön... får passa på när vi har snön till låns någon dag då och då...imorn e de plusgrader som gäller igen....detta hattande med väderomslagen e inget roligt, vill ha ett gäng dm med snö och likaså ett gäng minusgrader....foton från dagens röj i skogen kommer här...
Jag  hade gömt massa godis runt om i snön så nu sussas de högljutt här hemma av två tröttisar
 

Kommentarer

Postat av: susanne

Publicerad 2015-01-27 22:37:57

Vilka härliga bilder! Mina hundar fick med söka godis i snön idag. Men med koppel tyvärr. Går inte att släppa de här.
Hoppas värken ger med sig.

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-01-28 09:38:10

Ni har ju snö i alla fall! :)

Postat av: Annika

Publicerad 2015-01-29 11:57:21

Usch det låter inte alls trevligt. Hoppas du mår bättre snart :(

Postat av: susanne

Publicerad 2015-01-29 22:48:41

Hoppas du mår lite bättre:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela