Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kan de få vara bra....

Publicerad 2015-01-31 09:37:00 i Allmänt,

...någon gång???
Är så less på att de alltid ska komma nått orosmoment i vägen, är de inte värken som gör en till nått man inte vill vara, en BITCH, sur och tvär och bara jobbar och sover...vill inte va sån här....nu har de dessutom hittat nått på Mjälten på Annie så vi ska tebax på måndag för nytt UL...hon ska vara fastande så de kan se vad som finns  eller inte finns i tarmarna....LESS på allt skit just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...Njuter iaf av att de är snö ute och hundarna gillar det, gjorde två fina praktvurpor i morse när vi var ute, andra vurpan gjorde jag på vägen, kom såklart två bilar i samma veva och stannade för jag låg kvar på vägen för hundarna trodde nog att de var lek på gång så de stod och buffade och slickade mig i ansiktet medan jag själv låg och skrattade åt de, båda karlarna klev ur bilen och frågade hur de var...när de insåg att de inte var så farligt så började de oxxå skratta...VAD gör man inte för att förgylla någon annans dag! =P
 
Lillsessan som blir 1 månad imorn <3
Nu är kidsen tillsammans i helgen och som vanligt e de massa tokigheter på G =)
De är ju så ljuvliga båda två <3 <3
 
 

Kommentarer

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-01-31 13:58:42

Stackars! Hoppas verkligen inte att det är något! :(

Postat av: susanne

Publicerad 2015-02-01 18:27:33

Håller tummarna för att allt går bra.
men vad roligt ni måste haft där i snön..:) hahaha ser gubbarnas min som stannade..:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela