Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hoppla hoppla...

Publicerad 2015-12-20 14:05:33 i Allmänt,

...ligger verkligen på sparlåga när de gäller bloggen...finns egentligen inget intresse att fortsätta men sen när jag går tebax och läser gamla inlägg så e de ju kul att läsa om vad jag gjort och inte gjort! ;-) De har ju hänt en del på den personliga fronten men även andra givande saker oxxå...gjorde en GBP för snart 4 mån sedan och de har varit lyckat på ett plan men på ett annat väldigt jobbigt...går ner så fort i v att jag inte hinner med och jag känner att jag behöver kanske gå ner max 5 kg till och då har de inte gått mer än fyra månader snart. MEN de bästa med op är att jag kunnat ta bort en hel del mediciner och min värk e avsevärt mycket bättre...bara de är ju den högsta vinsten och en anledning till operationen... Sen kommer de bli andra förändringar som e positiva som jag inte kan gå ut med riktigt ännu men de ser jag fram emot.... min lillprins fyllde år i sept och mina barn i nov så de har vi ju naturligtvis firat...dessutom blev John farfar i söndags...en liten stjärngosse som ska heta James...fick träffa honom igår med stolta föräldrar!... just nu e John ute med motorcykeln...heeelt galet 20 dec och 9 grader ute...vill ju ha snö och ett gäng minusgrader!....

Kommentarer

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2015-12-29 18:34:40

Sista bilden var verkligen underbar!

Känns som det händer mycket ring dig nu, hoppas nästa år blir ett strålande år på alla sätt för dig!

Jag är också dålig på att blogga i perioder men jag bloggar för min egen skull och kollar gärna tillbaka på vad som hänt med hundarna/träning/livet...

Ha det fint, Gott nytt år!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela