Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Torsdag heeela dan...

Publicerad 2015-04-30 08:38:15 i Allmänt,

...japp så är de allt och jobb står på schemat, har varit sjukskriven en v för muskelfästesinflammation...de tar sin tid att bli bra...har iaf börjat med en ny medicin så bättre är de allt... fick ingen tid förrän 11 maj hos sjukgymnasten... vilket känns himla trist, e ju nu jag behöver hjälp...fick iaf lite tips om övningar jag kan göra och de hjälper säkert de med, gör förbenat ont då nerverna kommer i kläm pga att musklerna e infekterade och svullnar lite oxxå...
Slutgnället för denna gången ;-)
På lördag kommer Annies dotter hit på besök och om de funkar så stannar hon här ett tag... Kanske inte de bästa för kroppen men men...
Den siste maj bär de av på dop då lilltösen ska få sitt namn på pränt, Tilly Maria ska hon heta...
Önskar att vi bodde närmare min dotter så man fick följa med i alla framsteg barnen gör, de går ju så fort under de första åren, vet hur värdefullt de var för pappa att bara komma förbi och hämta Linus och Lina...de var lika uppskattat från barnens sida... Morfar som inte gjorde jättestooora grejer med barnen MEN i de lilla bor de vackra och barnen njöt av att få sitta på morfars cykel när de gick hem till honom och mormor, de var med i trädgården och pysslade och bara var med honom...usch vad jag saknar honom, de är många år sedan den jävla cancern tog hans liv...han blev bara 62 år och han inte uppleva sin pension...de var då han skulle ut och resa, ta tillvara på allt de lilla livet hade att ge...han gav så mycket av sig själv till alla andra utan att tänka på sig själv i första hand många gånger....
Ha en skön valborg och ta hand om er...kramelikraaaam
Barn och barnbarn e livets krydda...
 

Kommentarer

Postat av: Susanne Damgren

Publicerad 2015-04-30 16:52:38

Livets krydda är "ostkrokar i näsan" :) Haha..rolig bild..:)
Skönt att läsa att du mår lite bättre.
Önskar dig och dina kära en trevlig valborgshelg.
Kram från mig och mina pälsklingar :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-02 09:01:38

Vilka härliga bilder :)

Hoppas att det går bra med Annies dotter! :)

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2015-05-02 09:03:59

Vilka härliga bilder :)

Hoppas att det går bra med Annies dotter! :)

Postat av: susanne

Publicerad 2015-05-02 22:01:55

Hoppas det gick bra att jobba i helgen:)
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela