Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

ojoj...

Publicerad 2014-09-10 08:55:37 i Allmänt,

...inser att bloggen inte har så stor prio i mitt liv längre! =P Skämt åt sido...de har varit mycket runt omkring som tagit sin tid...John var ju borta 14 dagar på Isle of Man, Luzza har varit här och de blir bökigare speciellt när fröken har gjort illa sig i frambenet så de blev ensam promis med henne och ibland med alla tre...sen har jag jobbat däremellan vilket är riktigt roligt att ha kommit igång men blir så sjukt trött så jag orkar inte så mycket mer än att göra de allra nödvändigaste!... Torpet är urplockat, ska bara dit och städa innan den 1 november och klippa gräset en vända...sen så....e uppriktigt jäkla ledsen över hur de blev med torpet...vill verkligen ha de kvar men kan inte gå på tå för hyresvärden...de blir ju ingen direkt avkoppling... I måndags fyllde mitt lillprins två år...jäklars så fort de går och de kommer en liten syster till honom kring årsskiftet...riktigt spännande med en ny liten person som jag ska lära känna <3 Hoppas allt e bra med er och nu ska jag rikta näsan mot jobbet!!...
Luzza och John innan hon flyttade i fredags...
Det märks att hösten börjar närma sig
Tänk att den lille blivit så stor...

Kommentarer

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-09-11 05:08:17

Verkligen trist att det blev som det blev med torpet! :(

Sv: Det går bra! Jag har ju alltid använt kaminen som den främsta värmekällan! :)

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-09-11 21:26:08

Sv: Hoppas att ni hittar något annat motsvarande detta torp!!

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2014-09-13 05:42:07

ja men välkommen tillbaks :) ja de e kul på små bebisar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela