Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Livet kan förrändras...

Publicerad 2014-10-19 10:37:39 i Allmänt,

...väldigt fort och man hinner inte med i tanken om vad som skett...i söndags när jag kom hem stod det en grå varelse i hallen och såg ut som ett spöke, hade pratat med honom innan och han mådde skit, stöplade runt i skogen och var påverkad av yrsel och obalans.... åkte in till akuten och en himla massa prover togs och till sist en röntgen på skallen....hade aldrig kunnat tro att de blev inläggning på NIVA och två stora blödningar i skallen hade John, de kunde inte operera pga att han ätit Diklofinak och det är blodförtunnande.... blev inte op förrän i torsdags morse så de har varit några riktigt tuffa dagar i väntan på att värdena var så pass bra att de gick att operera... Många tankar och sömnlösa nätter...måste säga att nu visade de sig vilka som är ens vänner som till 110% tog sig an hundarna trots att de blev väldigt bökigt för de som ställde upp... Nu är han hemma och får ta de lugnt en månad framöver...vet inte om jag måste sätta på honom tvångströja och kedja fast honom någonstans för att få honom att ta de lugnt...envis som synden men jag ska visa att jag e ännu mer envis.... Ta hand om varandra! kramelikraaaam <3
 
Man vet aldrig vad som döljer sig bakom nästa krök...
 

Kommentarer

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-10-19 19:40:13

Men jösses då!!

Vad är det som hänt??

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-10-20 09:09:39

Sv. Oj, det hade jag ingen aning om!! Hoppas verkligen att han återhämtar sig snabbt!!

Hälsa honom så gott från oss i skogen!

/Jag raderade din sista kommentar.

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2014-10-20 10:34:09

Men åh Kicki vilken pärs!! Jag hoppas verkligen att John mår bra efter omständigheterna. Ta hand o varandra, stor kram!

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2014-10-20 13:02:30

Något förstod jag hade hänt men detta fanns inte på kartan! Hjälp vilken pärs! Vi skickar massa krya på dig till John och hoppas att ni båda kan återhämta er fort från det här. Stor kram till dig!

Postat av: Annika

Publicerad 2014-10-20 15:44:09

Håller tummarna för att han blir frisk och kry snabbt!

Postat av: Våran Lycka

Publicerad 2014-10-23 21:25:50

Ja fy de vänder fort. Tur han e envis som synden för vi klarar oss inte utan han ännu♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela