Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fredag...

Publicerad 2014-10-31 09:15:05 i Allmänt,

...dagarna rullar på, John är fortfarande hemma och hoppas att de blir en lugn start när de e dax för honom att börja jobba...ska snart iväg och spåra med Annie och Hilton...jobbar i helgen så de blir inget med spåret annars... längtar grymt mycket till den 14 nov då mina barn kommer hit med sina respektive och lillprinsen såklart...vi ska till ett medium på lördagen och jag hoppas innerligt att jag kan få kontakt med e vän som så tragiskt dog i massiv hjärnblödning för några månader sedan...de har varit några tunga månader då flera gått bort alldeles för tidigt två utan någon som helst orsak men obduktionerna får visa varför....
Man blir påmind av att livet är skört och att man ska ta tillvara på sina nära och kära...inte bara att man skriver allt gott som varit efter personens död....
Hoppas ni alla tar hand om er och varandra, vi vet inte vad dagen som kommer har att ge....
 
Var till Viggeby med vovsen, John och Cinna...härligt ställe att flanera på med gofika med såklart!
 

Kommentarer

Postat av: Elin Eurén

Publicerad 2014-11-03 13:16:57

fina bilder på dina hundar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela