Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Njuter av helgen som varit....

Publicerad 2014-11-20 11:40:00 i Allmänt,

....får tänka på den nu när den här jäkla värkmästarn har entrat min kropp till fullo....svårt att gå, värk i nacke och armarna så jag håller på att bli gaaaalen!....känns så jäkla jobbigt när inget hjälper för tillfället...blir ju inte bättre av att gnälla jag veeet.....men blir så förbenat frustrerad när kroppen inte vill som jag vill =(
John e fortfarande sjuksriven så han får dra lasset med hundarna...jag har iaf jobbat mina arbetspass även om de e som de e... å de känns skönt när jag kommer hem...somnar som en klubbad oxe i fotöljen så jag e väl inget trevligt sällskap när jag kommer hem.... gnäll och gnölinlägg jag vet... hoppas ni har en bra dag! kramelikraaaaam
 
 

Kommentarer

Postat av: susanne

Publicerad 2014-11-20 20:23:20

Usch, det där låter inget vidare alls. Jag känner igen eländet. Lider med dig.
Krya på dig.
/ Susanne

Postat av: susanne

Publicerad 2014-11-21 12:37:56

Önskar dig en trevlig helg!

Postat av: Annika

Publicerad 2014-11-23 00:30:57

Usch det låter inte alls roligt. Krya på dig!

Postat av: susanne

Publicerad 2014-11-23 22:35:28

Tur du har en man som passar upp dig när du kommer hem:)Hoppas du fick en go middag och skön kväll/ Susanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela