Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jobbar och sover....

Publicerad 2014-11-25 10:58:17 i Allmänt,

...e väl de jag gör nu för tillfället...idag är jag ledig och ska ta mig ut till Kristineberg för en vandring i skogen med de fyrbenta, solen skiner och de gör en hel del för själen...
I lördags fyllde mina kids 28 år...tiden går i rasande tempo och jag hinne inte riktigt med.... De fick en sittning hos mediumet förra lördagen i födelsedagspresent...fick väldigt mycket info från min pappa och när jag frågade om Micke så fick jag info från honom som visade att de var han men han va rätt fåordig så mediumet fick fråga honom om saker hela tiden så jag sa att de fick räcka med den infon jag fått....
....ska ta med mig herr värkmästare och hundarna och bege mig ut i skogen med kameran kring halsen... att lägga tankarna på fotograferande ger mig lite andrum från de där kräket som belamrat min kropp just nu....
Mina tre kärlekar...snart blir de fyra <3
 

Kommentarer

Postat av: susanne

Publicerad 2014-11-25 17:43:22

Hoppas du fick en skön vandring i dag och inte värk mästaren tog över för mycket:)
/ Susanne

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-11-25 18:11:59

Grattis i efterskott till dem! :)

Sv: Tack! Det har aldrig varit tommare här hemma!

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2014-11-26 09:57:05

nja jag e inte heller överförtjust i julen, kostar bara en massa pengar, men visst e de mysigt me alla ljus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela