Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

ibland blir....

Publicerad 2014-11-08 10:32:21 i Allmänt,

...jag tokig på alla grubblerier som tränger in sig i skallen....tankar och funderingar kring framtiden...beslut som man inte vet vad man ska göra med....eller snarare ska man ta beslut i vissa saker??...ja livet ska ju inte vara lätt och de e förbenat mycket jag skulle vilja ändra på just nu...men men...de är väl de som kallas livet eller???
Ser iaf fram emot en helg med mina barn och barnbarn...vi ska till ett medium på lördag...de blir barnens födelsedagspresent och Andreas får en väääldigt försenad present...hoppas innerligt att jag får kontakt med en killkompis som så tragiskt dog i en intensiv hjärnblödning nyss fylda 50 år...
Har kommit igång lite mer och jobbat på fritids här i byn...så kul att få komma tebax till barnen... ska snart åka till Vikingstad för att gubben ska lämna gammelbilen på uppställning under vintern...den har blivit väldigt rostig så de e nog bäst innan den e ett ända stort rostobjekt...
 

Kommentarer

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2014-11-08 11:53:42

Ja de ska bli riktigt kul me en pride här nere, men de e massor av jobb att få allt till att gå ihop :) ja hemsidan blir bättre sen, men man blir liksom aldrig riktigt nöjd :)

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-11-08 15:27:18

Hoppas att du får kontakt med honom!!

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-11-08 15:28:03

Sv. Nej, Kiwi är några bekantas hund. Jag passar henne, och ska försöka dra nytta av hennes tidigare träning :)

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-11-09 08:15:55

Sv: Hon hälsar nog och tackar! :)

Hoppas att allt är bra med er :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela