Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Helgen spenderades...

Publicerad 2014-03-31 18:09:08 i Allmänt,

...i Örebro med mina barn och Linas karl och barnbarnet Neo...mina systrar med barn och bihang och min mor...inte ofta vi får till en träff med alla då flera jobbar helger och de blir ett plock att få till de...men nu lyckades vi iaf och de var trevligt. Träffades hemma hos min yngsta syrra och hennes kille och båda hennes barn...de har köpt en bostadsrätt och byggt om så de får plats, riktigt mysigt!. Lillprinsen mådde inte så bra...så typiskt men han höll sig på benen iaf men natten blev jobbig med hög feber och Lina och Andreas var vakta under natten...så vi åkte tidigare till hotellet där vi skulle ses och äta en god frukost med de och sonen var oxxå med, gubben och jag sov hos honom... Hilton var på annat äventyr med Tina, de var på en inoff utställning i lördags och Hilton fick jättefin kritik, han blev BIR, HP och BIG 2...så nu fick nog Tina lite blodad tand och ska ställa honom några ggr här framöver.... lite foton kommer här från helgen!

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2014-04-03 23:30:20

Det har varit fullt upp för er! :)

Sv: Tack! Det är inte sig likt här hemma längre :(

Postat av: fanci

Publicerad 2014-04-04 10:52:55

Härligt och träffas så där allihopa och få ihop det!
förstår att frallans ägare får blodad tand:)))

fina ungdommar fina biler,och trevlig helg till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela