Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Här rullar....

Publicerad 2014-07-22 07:30:16 i Allmänt,

...dagarna på, jobbar två dagar i veckan som personlig assistent och de känns toppen...Luzza är tebax hos oss sen 2,5 v...visst blir de ett bestyr med tre hundar men Hilton får glida med husse som medpassagerare i lastbilen ;-) Försöker tillbringa så mycket tid som jag bara kan ute i torpet..helt underbart!. Vi har ett par som är jätteintresserade av Luzza från Norrköping så de är inte så långt bort de heller....de känns genuina och helt underbara, här e båda två med på noterna vad som gäller med att ha en brukshund...Anna fick ta bort sin rottistik för inte så längesedan och Nicke har jobbat som hundförare och har i daxläget en Malle....som jag skrev förut så kändes de toppen med den förra som hade Luzza och de här känns nu ännu bättre då båda är med på noterna.... Luzza kommer tillbringa lite tid hos Anna och Nicke men flyttar helt i början av sept... kan bara hoppas på att de kommer fungera och de är så inställda på att de kommer få ta tid att bli en fungerande flock och de känns guld värt <3. Snart kommer lillprinsen med päronen hit och vi ska spendera en dag på Kolmården, troligtvis kommer sonen oxxå så då är MIN flock samlad! ;-). NU får jag äntligen berätta att jag ska bli mormor igen, den siste dec är de beräknat till...får hoppas Lina kan hålla igen några dagar! =P. Annie är för rolig, i torpet är hon som en yster unghund som har tappat hörseln totalt....hon "äger" stället och gör precis som hon vill...fina hundungen <3 hon är med när jag plockar svartavinbär och käkar gladeligen från buskarna, visade Luzza med så nu kan jag komma ut från torpet och sakna tjejjerna men då står de oftast vid buskarna och käkar =) Fotobomb dårå för den som pallar med de!....

Kommentarer

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-07-28 11:28:26

Vi får hoppas att hon får landa i ett permanent hem snart!

Sv: Jag håller alla tummar jag kan :(

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-08-04 22:44:58

Sv: Hur har det gått med Luzza?

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-08-05 11:02:22

Sv: Vad skönt och höra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela