Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Forsättning följer....

Publicerad 2014-01-18 11:51:18 i Allmänt,

...värken håller i sig och jag har varit i kontakt med min läkare...ska testa en annan medicin som funkat bra förut på mig och hoppas att den gör de nu!!. Blir så folkilsken och vill egentligen inte ha med folk att göra med överhuvudtaget, osocial med andra ord.... Mr H fick åka till sin "andra matte" och spendera två dagar...de hade abstinens efter grisen och de kan jag allt förstå...fick egentid med Annie och de var riktigt mysigt... vi var ute på Tinnerö och flanerade och hon fick ha sin älskade boll!!...Mr H blir heeelt stollig om de finns en boll i närheten så de blir bara massa tjafs om hon har den när han e med....så de blev dubbel lycka...bollen och ensamtid med matte!! ;-) Hundarna har varit med på hunddagiset och de funkar ganska bra...när Mr H inte varit med dessa dagar har Annie tyckt vääääldigt synd om sig själv och pipit och försökt få respons från mig....tänker inte ha med de varje dag utan någon/några dagar i veckan... Idag ska jag träffa Cinna och vi ska dra upp i skogen med doggsen och fota lite medans gubben får va hemma och städa...har ju två fyrbeningar som ska attackera dammsugarn när de dras igång....kan ju stänga in de men skönast att göra de när de är ute....han en bra lördag och ta hand om er...

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2014-01-18 22:49:38

Vad trist att du inte mår bra :( Hoppas att den ny gamla medicinen kommer funka så du mår bättre :)

Skönt för annie med lite egen tid med matte även om det känns tomt utan lillfisen.

Ha det så bra i snön :)

Kram

Postat av: fanci

Publicerad 2014-01-22 13:41:26

hoppas du nu får all hjälp du kan få! du har gått så länge med det!
fina bilder och han är allt söt frallan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela