Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blir ett gäng...

Publicerad 2014-01-21 19:23:30 i Allmänt,

...foton...Annie har varit bra en längre tid nu så igår var de dax....urinvägsinflammation...såå trist men men...bara gilla läget...hennes Ph var ganska högt trots att jag gett henne c vitamin i helgen för att försöka dämpa uvi men de gick inget vidare....vi ska ge henne medicin en v sedan får vi se om hon mår bättre...annars blir de att kolla upp hennes njurar....
Annie e iaf pigg och glad och visar upp sina glädjefnatt som bara hon kan få!! <3

Kommentarer

Postat av: fanci

Publicerad 2014-01-22 13:48:10

fina bilder!
Nu håller vi tummarna för att allt med annie är bra!

Postat av: Carro

Publicerad 2014-01-28 22:37:31

Å vilka härliga vinter bilder på hundarna :) Jag blir inte alls svartsjuk när jag få se hur roligt hundarna har..Min rottis är dålig och får inte hoppa eller göra något anstränade just nu :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela