Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

De här med bloggandet...

Publicerad 2014-02-08 18:49:37 i Allmänt,

...ligger verkligen inte på prio ett listan....inte pga att jag inte vill men e sååå sjukt trött när jag kommer från jobbet, nu när jag är på hunddagiset så har jag andra arbetstider vilket inte blev de ultimata men... dessa tider jag har nu är när de finns något att göra så jag är där mellan 11-14.30....blir att åka hem och ut med hundarna om de inte är med mig på hunddagiset förståss....men att få sova ett tag efter jobbet är inte att tänka på...då är ju hela kvällen förstörd.....förut slutade jag kl 13 och då han jag hem och kunde slumra en stund innan John kom hem.... Värken e ingen höjdare heller så jag blir klippt slut om dagarna och medicinen funkar inget vidare... MEN idag tog jag mig i kragen och körde lydnadspass med dogsen...gick jättebra med Annie men de är bara att inse att jag inte har tålamod att köra lydnad med Mr H.....han e duktig i spåret så vi kommer fortsätta med de och blir han tillräckligt bra så får jag ta mig en funderare på om jag ska köra brukslydnaden iaf! men de blir en senare fundering när vi kommit igång ordentligt med spåret....Annie är så pigg och glad nu så jag blir alldeles tårögd...snart ska hon kastreras pga sina jobbiga löp och skendräktigheten som håller i sig längre och längre för varje gång....mitt stora hjärta blir 8 år snart...vet inte vart tiden tagit vägen!! <3

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2014-02-10 17:59:07

Nä, bloggandet är inte alltid prio ett!

Nya arbetstider ändrar ju en del på vanorna - men du finner säkert en bra rutin även för dessa tider!

Sv: Tack för stödet! :)

Jag har ett par extra jobb som jag börjat lite lätt på, men så snart jag slutat mitt nuvarande jobb kommer jag att kunna utöka dessa med fler timmar! :)

Postat av: fanci

Publicerad 2014-02-11 17:52:00

Hoppas du kommer iordning på nått sätt!
ni har ingen sån värk rehab eller nått?

Kul med spåret:det hinner bli varmare och kroppen smidigare får man hoppas så kan ni ha lite kul!

snygga dom är 4 bentingarna.+ att Annie är så pigg igen.
en bra vecka till dig!

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2014-02-12 11:16:12

Härliga bilder på busungarna!

Känner igen det där med att inte riktigt orka prioritera bloggen, ibland har man fullt upp med vardagslivet!

Hoppas du kan hitta rutiner som fungerar även med de nya arbetstiderna så att det fungerar och du hinner få den återhämtning du behöver.

Postat av: Carro

Publicerad 2014-02-16 14:47:54

Svar :Han har en lättare epilepsi.Jag måste skriva en dagbok med information där anfallen skrivs ner. Notera datum då anfallet sker, beskriv anfallet och notera hur länge anfallet varar.Det kan också vara bra att filma ett anfall då det kan vara svårt att förklara i ord hur det ser ut.Är så tacksam att det inte var något mer allvarligt med honom.

Fina bilder på dina vovvar som vanligt :) Vilket hunddagis är du på om man får fråga?Jag jobbar på ett hunddagis/pensionat så förstår hur trött du måste vara om kvällarna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela