Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Luzzebullan....

Publicerad 2014-08-05 21:13:33 i Allmänt,

..är åter tebax MEN bara för några dagar....de är sååå härligt...Luzza har fått världens underbaraste Matte i Anna och husse Nicke...hon har även fått en bror i Malenoihanen Malle 7 år.... Kan inte beskriva hur BRA de känns och hos de får hon allt hon behöver för att må bra, massa motion och aktiviteter för skallen... och de är inte alls långt mellan oss så vi kommer kunna ses emellanåt... Luzza ¨åker till Anna och Nicke på fredag igen och kommer tebax nästa tisdag...Anna och Nicke jobbar flera dygn i sträck så de blir lite fram och tebax nu innan hon den 5 sept flyttar för gott då Anna börjar plugga på distans... Jag har haft barnen här i omgångar och jag njuter så otroligt mycket av att få träffa de och lillprinsen växer och utvecklas i en väldig fart....kan oxxå berätta att jag ska bli mormor igen och denna gången till en liten tös som ska heta Tilly....sååå underbart men så jobbigt att ha de så långt här ifrån...de har varit lite tråkigheter med vår hyresvärd till torpet så känslan har tyvärr avtagit lite, den där känslan av total frihet och lugnet.... jobbar 2-3 dagar i veckan nu och de känns ordentligt i kroppen...men jag kör på för jag stortrivs och hoppas de lättar på med värken allt eftersom jag kommer in i jobbet.... ett gäng foton kommer här =)
Vi besökte Virum älgpark, kan verkligen rekommendera det...inte speciellt dyrt heller..inträde var 280/per familj eller 130 per skalle helt ok pris och man var inne ca 1 timme

Kommentarer

Postat av: Salukiflickorna

Publicerad 2014-08-13 19:31:53

Så mysigt med en älgpuss :-)

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-08-14 10:21:24

Ibland behöver vi alla få en blöt älgpuss!! :)

Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2014-08-14 10:22:56

Sv: Ja, man bestämmer själv.

Har upplevt det som att den senaste tiden varit mer och mer meningslös, och tror inte att jag kommer att tappa vänner för att jag inte har Facebook.

Men visst kommer många ytliga bekantskaper att avslutas härmed, men det överlever man nog :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela