Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Inse faktum....

Publicerad 2014-04-20 08:37:03 i Allmänt,

...ja de e nog de jag måste göra, fixar inte jobbet på Blomsterlandet...har försökt nu i en månad men värker e förjävlig rent ut skrivet, vill verkligen jobba med de här men viljan sitter just nu i någon trädtopp någonstans...för värken vill något helt annat.... igår träffade vi Johns kompis och hans flickvän i Vidingsjö och deras tillskott i familjen Nick, en fin rottiskille på 5 år....lite foton från gårdagen kommer här! =)

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2014-04-21 01:59:53

Vad tråkigt att du känner att du inte fixar att fortsätta! :/

Hoppas att du hittar något som passar bättre!

Sv: Nja, jag nöjer mig nog tills vidare med hönsen! :P

Postat av: fanci

Publicerad 2014-04-21 15:20:49

sol och fint har ni,det samma här,men det blåser så kallt .
hoppas du får nått annat,kanske en mindre interflora butik kunde passa eller nått.
annars så är dom fina alla hundarna !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela