Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ja vad skriver man???....

Publicerad 2013-09-27 07:49:24 i Allmänt,

...vet inte vart orken, lusten eller tilltron till andra människor tagit vägen...e så förbenat urless på de mesta...känner ingen ro i kroppen, vill flytta, vill byta jobb...ja just nu vill jag byta ut de mesta i mitt liv...förutom barnen,lillprinsen och hundarna förstås...dä ä verkligen "lågvatten" här...förrkyld och en jäkla huvudvärk som inte vill ge sig och i helgen e de tänkt att åka till Johns dotter i Göteborg...vill bara dra ett gammalt täcke över huvudet och knöla ner mig i sängen...vilket muntert inlägg men just nu skiter jag i de...vi käkade surströmming i lördags, såå himla gott...de är något jag ser fram emot varje år att få äta...inget man direkt köper hem själv och äter men de finns några här i bya som äter de så vi satt här i år och åt....hundarna var helt stolliga i de så de fick smaka varsin liten file´. Idag e de fullt upp på jobbet då vi har en spelning för gästerna med en kille som e skitduktig musiker....Fredrik Jonsson...dessutom så har vi gratis käk när de e spelningar hos oss så de blir nog ett riktigt drag på jobbet idag, spelningen börjar när jag slutar så jag hinner inte med att se så mycket då jag måste hem till hundarna så de kommer ut.....hoppas ni får en fin helg...
Surströmming e gott, hann inte ens med att ta kort på Annie innan den var borta! <3
Annie löper nu så nu får hon och jag egentid då Mr H åker med husse i lastbilen, vill inte riskera att vi får ett gäng "Bullweilers"....så skönt att få rå om bara henne, Hilton e ju en kille som tar för sig så den tiden jag har med henne e guld värd....
Gårdagens foton med Annie, härlig dimmig morgon och en solig em i skogen...

Kommentarer

Postat av: fanci

Publicerad 2013-09-29 13:38:51

åh har du oxå åkt på denna hemska förkylning,det verkligen ingen lek !
usch och fy gillar inte surströmming trots den norrbottens bo jag är ,antingen gillar man det eller så hatar man det.

så fina bilder som vanligt!!
hoppas du kryar på dig ,och att det känns bättre fort!
detta med människor är ett annat intressant kapitel :men jag brukar resonera så här den som kommer till mig och pratar skit,gåt från mig och pratar skit till nästa.så jag har dragit ner min bekantskaps krets massor.och det har inte vart så lätt.man får frågan har du blivit hemma sittande? är du sur:nä då ,men det mycket med hundarna osv..men vet du,det känns faktiskt riktigt skönt!

trevlig helg /kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela