Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Grattis lillgrisen!!....

Publicerad 2013-09-29 16:37:24 i Allmänt,

...idag fyller vår lillgris, lillfisen, Mr H...ja med andra ord Hilton två år...tänk att den lille fransosen har satt sig som en smäck i hjärtat....bara älskar denna lilla fisen...trots att vi inte haft honom så länge så känns de som han bott hos oss vääääldigt lääänge och han har skänkt oss massor med härliga spratt och skratt... kommer ett gäng foton från våra månader tillsammans! <3
Här e från första träffen i Trädgårdsföreningen...vem visste då hur bra de skulle bli <3
Första dagen som Hilton bodde hos oss
Eftersom han gillar att bada och simma så kommer även ett gäng badbilder! <3

Kommentarer

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-09-29 18:58:46

ja man sover oftast bäst hemma

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-09-29 19:06:58

Stort grattis till honom! :)

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-09-29 19:26:51

GRATTS!!!!!
Ge honom en bamse karam och puss från mig.

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-09-30 20:58:50

Grattis i efterskott till fina Hilton!! Härliga bilder, tänk så rätt det blev att han hamnade hos er!!

Ang Tim och Zingo så har dom självklart en del likheter men dom är rätt olika till sättet ändå, hur mycket som beror på att dom bott och hanterats olika och hur mycket som är genetiskt det vet jag inte... Tycker dom är mer lika nu sen jag haft dom båda hemma mycket men jag tror att Zingo brås mycket på sin pappa och Tim brås en del på sin farmor (dom är halssyskon från samma tik).

Postat av: fanci

Publicerad 2013-10-06 23:15:22

vad härligt så bra han har det,och sena grattisar härifrån!
en liten en kan vara som en stor hund allt:)
härliga bilder,och sån stil han har :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela