Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Visst är väl...

Publicerad 2013-10-10 19:07:00 i Allmänt,

...hösten fantastisk med sina otroliga färger!....mår inte helt ok men jag blir GLAD när jag kommer ut i skogen eller traskar runt på vägarna kring skogarna här och ser dessa praktfulla färger....Annie löper och det har inte varit en dans på rosor när de gäller Mr H....han har haft de tufft dessa veckor med matvägran och han e en tvättäkta utbrytarkung....har tagit sig igenom eller över kompostgallren hur har jag ingen aning om för de står på plats när jag kommer hem från jobbet....tur att jag låser dörren till Annies rum så han inte fått för sig att hoppa upp på handtaget och öppnat den själv! =P.... Hoppas ni njuter av hösten för den e verkligen vacker....och som vanligt kommer ett gäng med foton såklart!!....

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2013-10-12 01:25:34

Åhh vad mycke fina höstbilder du tagit :) Ja nu är det verkligen vacker ute speciellt när solen skiner :)
Inte lätt hålla undan en hormonstinn grabb när Annie löper. Tur du låser så det inte händer nån olycka.

Ha en bra helg :)
Kram

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-10-12 11:42:19

Underbara höstbilder :) ja nu ska de städas här hemma, inget kul alls, men skönt när man är färdig :)

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-10-12 12:14:23

ja de klart då håller de inte så länge, här e de bara ja o katten och vi stökar inte ner så mycket :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-10-13 21:22:19

Sv: Ja, ibland har man det oförskämt bra!

Hoppas att allt är bra med er! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-10-15 17:28:16

Ja, skogen har en tendens att påverka oss positivt! :)

Postat av: fanci

Publicerad 2013-10-17 13:30:16

vi njuter ,super fotot på frallan:)
annars fina foton oxå,ha det gott!

Postat av: Salukiflickorna

Publicerad 2013-10-18 18:41:25

Det är helt fantastiska bilder du åstadkommer. Är underbara att titta på nu när regnperioden tycks börja och man håller sig inne.

Svar: Tack Salukiflickorna för dina fina ord, de värmer! =)
Kicki

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela