Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Riktigt nöjd...

Publicerad 2013-10-21 08:52:27 i Allmänt,

...spårade med hundarna igår...la ett spår till Hilton med två vinklar, de som känns stort e att jag bara spårat med koppel och med godis i spåren till honom tidigare...när jag skulle lägga hans spår så hade jag glömt skinkan hemma...jajaaa....hade fyra handskar/vantar i fickorna så jag la ut dessa i spåret bara för att testa om han markerade dessa...hade inga som helst förhoppningar om att de skulle funka MEN de fixade han, dessutom i spårlinan... som han tufflade på i spåret så var han nästan ute i full lina och han stannade upp och nosade på handskarna....yeees....sååå nöjd, men jag kommer INTE fortsätta som jag gjorde igår urtan jag ska börja klicka in honom på apportpinnarna utanför spåret och fortsätta med näring blandat med pinnar när han e trygg i de... Annies spår la Sara som var med...hon la spåret själv med lite intro inför spåret...Annie spårade bra men sista biten blev de tok då Annie ville spåra åt ett håll men Sara sa att de gicck åt andra hållet...hon tog tebax hennes men hon såg bara förvirrad ut....och inte så konstigt för Annie hade rätt...när jag såg hennes förvirring så fick Sara koppla loss henne så hon frispårade sista biten och plockade sin sista apporten galant....Nästa gång så får vi bli mer noga med att markera ut med snitslarna...är så lätt att tro att man kommer ihåg spåret och vimplarna tog slut innan sista pinnen var lagd för Sara så de är lätt hänt... Idag ska jag ha möte med en tjej på Stadsmissionen, mina dagar e snart slut på kontakt centrum vilket känns såå trist, trivs otroligt bra med gästerna som kommer sen finns det väl mer att önska på andra saker där men de e en annan femma....

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2013-10-22 23:56:06

Vad kul att det går så bra att spåra med lill killen :) Ja nog är det så ibland att man tror helt säkert man vet var man gått spåret och så visar det sig att man har helt fel. Så därför sniyslar jag alltid tjejerna spår så man slipper få konflikter för man tror spåret går åt ett håll när hunden säger ett annat ;)

Hoppas att allt är bra med dig :)
Kram

Postat av: fanci

Publicerad 2013-10-26 11:33:42

här jobbar vi på det bra,så ska det se ut:)))))) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela