Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jävla cancer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...............

Publicerad 2013-10-14 20:23:22 i Allmänt,

...fick veta för en v sedan ungefär att en gammal vän hade cancer...hade tänkt åka "hemöver" för att för att bla åka till pappas grav och hälsa på vännerna där hemma...hann tyvärr inte de och fick veta via fb att han avled i lördags kväll.f********************************n....blir så ledsen unga människor, barn, vuxna och gamla...finns INGEN som e förskonad från denna djävelusiska sjukdom!!...ALLA blir vi drabbade på ett eller annat sätt...får vi de inte själva så e de vänner och bekanta som åker på skiten... ...vi har inte setts på länge men när jag fick beskedet så brast de....gick som i dvala igår...alla minnen och alla tokigheter vi var med om...ja de finns många glada minnen av honom och de smärtar mig att han fick lämna jordelivet endast 52 år gammal...hans fru och jag e oxxå gamla vänner och deras två flickor och mina barn gick på dagis tillsammans... Tog med mig hundarna igår ner till Sätravallen för att skingra tankarna och fota lite men de blev bara ett foto...känner att de fotot får bli hans, där fotot för mig visar en rofyllt plats...en plats för återblickar... en plats att låta tankarna spridas med vinden....

Kommentarer

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-10-15 09:56:12

ja fast om jag flyttar så tror jag att jag får en högre hyra, för nu har jag en 4:a som kostar 6500 och som jag har fattat de när ja sökt så ligger de flesta lägenheter på runt 7000 i månaden, men de gör inte så mycket

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-10-15 10:43:25

Åh vd tråkigt :( Det är verkligen en hemsk sjukdom som jag tror alla tyvärr kommer i kontakt med på något sätt (anhöriga, vänner eller en själv). Vissa dagar blir man påmind lite extra om hur skört livet kan vara. Kram

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-10-15 12:00:57

Vad hemskt denna sjukdom är. Tänk den som finner ett bot. Hen ska jag pussa på munnen ;-). Ta hand om dig. Fin bild du gav din vän. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-10-16 12:08:34

Fy fan :(

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-10-16 15:51:45

haha nje bor ca 4 km ifrån city, men 6500 e väl ganska billigt för en 4:a :)

Postat av: fanci

Publicerad 2013-10-17 13:26:58

Fin bild,som är tillägnad din vän!

ja denna sjukdom är verkligen det värsta som kan drabba en,och det drabbar hela familjen med släkt,sorligt är det ! hoppas dom i familjen har det någorlunda<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela