Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

foton!!!

Publicerad 2013-10-12 17:31:52 i Allmänt,

Ja denna hösten e otroligt vacker!!! Idag har jag varit ute och spårat med hundarna och jag e såå otroligt stolt över lillfisen som nu börjat ta vinklar och e så otroligt noga...han fick ett ganska svårt spår över två hjort passage och hjortarna e han tokig i och dess avföring!...men han fixade de bra så nu ska vi börja spåra med lina vilket jag inte gjort innan, bara med koppel...Annie fick ett klurigt spår som hon löste bra...hade med mig två av mina elver från skolan som hjälpte till att fota och hålla rätt på en av hundarna när jag spårade! =)

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-10-12 22:46:12

Hösten är underbar! :)

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2013-10-13 23:53:26

Vad kul att det går så bra i spåret för bägge :)
Ja visst är hösten underbar nu med sina otroligt vackra färger. Mycke fina kort du tagit :)

Kram

Postat av: fanci

Publicerad 2013-10-17 13:28:17

jätte fina foton! kul att dom spårar så bra,duktiga hundar!

Postat av: Salukiflickorna

Publicerad 2013-10-19 11:14:17

Ännu fler sköna bilder, och en otroligt söt häst! Undrar hur resten ser ut? :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela