Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Myshelg med Lina m familj....

Publicerad 2013-11-19 15:36:53 i Allmänt,

...åkte upp i fredags och hem i söndags...hinns ju inte med så mycket som jag vill...blev mys med de tvåbenta och sökträning med de fyrbenta...de var intressant, första ggn för Mr H och Annie har ju letat människor förut i skogarna så de var väl inget nytt för henne...Lina körde med Luzza...speedrottan och Jonny körde med sin Terveren Atos....träffade Anki och hennes hundar, Timi den lille valpen var ju bedårande söt...men de är väl alla rottisvalpar =)...lägger in lite foton nu och sen lägger jag upp fler en annan dag!!
OJJJ...blev rätt många foton iaf! =)

Kommentarer

Postat av: fanci

Publicerad 2013-11-20 16:01:46

vilka fina bilder på hundar människor och så lilla söta gubben,och söt tårna så puss vänliga:)

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2013-11-20 17:08:16

Härligt att få träffa barnbarnet i några dagar och även hinna med en massa kul träning :-)
Mycke fina bilder fick du från besöket :-)

Sv. Nej några mera tävlingar i år blir det inte. Får hoppas vi kommer med på några elit tävlingar till våren, ja först måste det tränas mera så det inte blir som vid sista tävlingen.
Med Bozza hoppas ja kunna tävla appellen, om hon o jag kommer på samma planet nån gång ;-)

Kram

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2013-11-20 17:14:30

När får jag träffa Lina och resten då?? :D

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2013-11-20 19:46:03

Sv: Jag får kolla på detta! :)

Postat av: Julia

Publicerad 2013-11-20 21:43:07

Vilka fina bilder! Söt liten bebis och vacker hund <3

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2013-11-21 05:54:58

Sv: Ha en fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela