Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Igår var jag på seans....

Publicerad 2013-11-02 09:09:52 i Allmänt,

...med sju andra, vet vilka fem utav de var men två var helt främmande.... fick höra av ett annat medium att pappa var klar och inte ville ha kontakt mer så jag hade inga större förhoppningar på att han skulle komma, hade iaf ett foto av honom i handen och han var den första som tog kontakt....blev så berörd och rörd av de hon fick fram...bara småsaker men sånt som INGEN bara kan komma på att säga...kan ta en simpel grej egentligen men pappa var nästan barnsligt förtjust att öppna paket och det berättade mediumet....låter kanske lite banalt men så sant =). Hon var så bra så jag har bokat in en egen sittning hos henne den 13 dec. Ska bli spännande, känns som jag behöver lite vägledning i livet just nu...missförstå mig rätt...går absolut inte och tror och gör till 110% på de hon får fram utan mer att jag kan få lite vägledning om vart jag är på väg eller borde vara på väg...Orken tryter och jag springer runt i ett ekorrhjul och vet varken ut eller in längre....
Fina goa pappa du fick gå alldeles för tidigt, du skulle fylla 62 när cancern tog ditt liv, du var en riktig kämpe som alltid, men du snubblade på mållinjen, saknar dig! <3

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-11-02 16:54:36

Usch, 62 är ju ingen ålder! :( <3

Postat av: fanci

Publicerad 2013-11-08 13:13:10

så spännande!
det finns saker som ingen vet,och att få höra såna ,gör ju en varm kan jag tänka mig.

det väl inte fel och ha en sittning det många som har det! det du som vet och känner för det,och jag hoppas verkligen att du får nått svar,det bättre än inget!kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela