Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nu har lillgrisen...

Publicerad 2013-05-25 19:41:45 i Allmänt,

...varit här ett par dagar, precis lika skön och härlig stil som jag trodde...de är verkligen fullt ös när vi är ute och han e lös...springer allt vad de små benen bär och så får han sådana spratt och tvärvänder mitt i farten och ruschar tebax till mig...hahaha...Annie blir väl alldeles snurrig när han far runt henne och försöker få igång henne!....de går bra de två emellan...visst säger hon ifrån när han inte beter sig uppfostrat i hennes ögon men de är bara bra!....inga problem att gå med de i kopplen heller tillsammans....John var ute med de nästan två timmar idag i skogen så han sa att Hilton nog sprungit ett maraton! =P.... härlig energi har han iaf...han snarkar så införnalens så jag får höja ljudet på tvn när han ligger i famnen och sover....har inte riktigt kommit in i hans snarkerier på nätterna ännu, han ligger under täcket och gärna på armen så örat ligger risigt till med snarkeriljuden! =)... men men de vänjer man sig ju vid efter ett tag!...ett gäng foton då´rå!

Kommentarer

Postat av: fanci

Publicerad 2013-05-25 20:04:10

så fina bilder!
så kul oxå att det går så bra mellan dem!
här har vi sommar värme kan man lungt säga,så vi njuter.

fortsatt trevlig helg!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-26 10:30:13

Han är bara för söt - ska bli så kul att få träffa honom! :)

Er andra också, förstås! ;)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-26 19:40:11

Sv: Klart jag tycker det! Ni är ju nästan lika mysiga som vovvarna! ;)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-27 06:53:20

Sv: Visst är jag vänlig!!?? :)

Ha en fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela