Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Imorn...

Publicerad 2013-05-14 14:53:37 i Allmänt,

...ska Annie och jag åka och träffa Hilton och Tina...de fyrbenta ska träffas för första gången så de kommer att bli spännande!. Haha kan se mig Annie framför mig hon brukar ta tag i svansen på hundar hon leker med om hon blir trött eller om de är för snabba för henne....snopet när lillkillen inte har något att ta tag i! =P Har varit tufft på jobbet då de skett en tragisk händelse...svårt att förstå vad gästerna går igenom men jag kan ju bara finnas där, lyssna och ge en tröstande kram...de kan vara värt mycket bara de...men visst tar de på krafterna...känner sig som en urlakad sill just nu, ganska fullproppad i skallen...vid sådana tillfällen e de guld värt att ha våra älskade fyrfota vänner...man kan lägga sina tankar på de ist! <3
"Snyggve"
Så här glad blir man när man träffar kompisen Ozzie

Kommentarer

Postat av: fanci

Publicerad 2013-05-14 15:31:41

åh har ni träd i blom,inte vi:(
nåja det kommer .fina bilder och hästarna oxå,den svarta är jätte fin!!

och vilken glad Annie i gräset härligt och se henne så glad!

Postat av: fanci

Publicerad 2013-05-14 15:36:20

som vanligt glömde jag och skriva. lycka till!!!

vilken glädje till kompisen,underbart,goda kompisar är bra!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-14 19:07:36

Hoppas att allt går bra! :)

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-05-15 16:52:00

Hur gick det?! Så nyfiken. Kram

Postat av: Salukiflickorna

Publicerad 2013-05-16 08:52:52

Fantastiska bilder på underbara vårblommor och en ståtlig rottis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela