Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Idag kom...

Publicerad 2013-05-20 19:25:28 i Allmänt,

...John in till jobbet och käkade, han hade Annie med sig så hon åkte med mig när han skulle uträtta lite ärenden, åkte upp till Marie och ställde henne på vågen och YEEEESSS...hon hade gått ner 2 kg, nu är de 2,5 kilo kvar sen är jag nöjd...synd bara att jag inte e lika duktig! =P. Vi firade med ett spår...lite klurigt gjorde jag de idag men hon gick så otroligt fint i spåret....inte för att hon brukar spåra dåligt men idag var de en fröjd att se henne....hon har sussat gott sen vi kom in från spåret... nu är de inte långt kvar tills lilla Mr Hilton kommer att flytta in...ska hämta honom efter jobbet på onsdag.... lillkillen har verkligen satt sig som en smäck kring hjärtat...precis som Annie gjorde så de kan ju omöjligt bli fel!!... NU är jag så jäkla trött så jag ska snart inta ryggläge för natten, John e ute med hojjen så han kommer nog inte hem på en stund!....ha en bra kväll och ta hand om er!...vore kul att veta vilka de e som kikar in här...har fått en del läsare vore kul om ni oxxå lämnade ett avtryck!
Älskar vattendroppar....
<3 älskade hundunge <3
Mr Hilton, han får inta hotellsviten när han flyttar hit! =P

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-21 04:58:03

Hoppas att du fick en riktigt lugn och skön kväll! :)

Postat av: Jonnie

Publicerad 2013-05-21 08:44:44

haha ja de klart att de skall ha egna namnskyltar haha :) men va söt den nye prinsen va då

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-21 16:53:14

Sv: Jag kommer att somna innan 17.30 - och nåde den som väcker mig!!

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-05-21 21:54:28

haha ja de kan jag tänka mig, väldigt söt haha

Postat av: Gunilla o Tindra

Publicerad 2013-05-21 22:10:31

Ha ha - hotellsviten - kanske inte , men väl mattes säng eller? Så spännande med en ny liten familjemedlem. Lycka till!

Postat av: Lena

Publicerad 2013-05-22 09:04:01

Hoppas allt går bra med lilla grisen. Det är sååå skönt att se att finaste Annie mår bättre o bättre...måste komma o klappa om henne snart....Kramar till er alla <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela