Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Idag åkte vi in till....

Publicerad 2013-05-09 14:32:14 i Allmänt,

...stan och Trädgårdsföreningen för att träffa en fralla kille på 1,5 år...tanken har funnits en längre tid att jag vill ha en till hund men eftersom Annie varit så sjuk så har de legat på is....Jag har insett att jag inte kan ta på mig ansvaret för en rottis igen även om rasen ligger mig varmt om hjärtat....men tankarna på en fralla har växt sig starkare och starkare då det är en mindre hund som inte kräver att få jobba med huvudet på samma sätt som en rottis...en mindre och kompakt hund som kan följa med mig överallt, likväl som Annie alltid e med oss så vill jag kunna ta med min nya familjemedlem, en hund som jag kan ha med i skog och mark...där vi kan ströva fritt och bara njuta av alla årstidernas skiftningar... Kan villigt erkänna att jag fastnade ganska omgående för denna fina killen....energisk och lite glimten i ögat kändes de som, precis vad jag vill ha!!...

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-09 20:46:52

Vilken bedårande liten sötnos!! <3

Postat av: fanci

Publicerad 2013-05-10 11:02:42

frallorna är jätte fina!
Annie skulle nog uppskata en <3
trevlig helg!

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-05-10 20:29:02

Jag vill också!!!!! Såååå fin måste bara få veta ALLT om hur det går. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela