Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

I morse vaknade jag...

Publicerad 2013-05-27 19:50:40 i Allmänt,

...före klockan...kunde inte sova i går kväll så jag la mig på soffan och glodde på tvn ett tag innan sömnen infann sig, vaknade med Annie nere vid fötterna och Hilton låg vid huvudet så jag fick ta god tid på mig att räta ut kroppen! =P. Tog med mig hundarna och gick en långpromis ner efter vattnet och runt Norrängen...första gången lillgrisen gick med där så han undersökte varenda brygga! =D...härligt med en hund som är nyfiken och vill utforska nya ställen!. Jobbade och sen åkte vi till djursjukhuset för att vaccinera Annie, bad även veterinären kolla igenom henne för jag tycker hon varit sååå slö och trött utav sig MEN alla proverna var så bra som de kunde vara! =D frisk som en nötkärna...älskade hundungen...blir så orolig så fort hon inte är sitt rätta jag men nu kan jag iaf släppa den biten!...foton från morgonen kommer här!

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2013-05-27 20:39:24

Åhh vilka underbara bilder och vilken härlig promenad ni tagit. Så fina tillsammans dina små fyrbenta. Kram

Postat av: Salukiflickorna

Publicerad 2013-05-28 16:19:54

Underbara, underbara bilder. Bor du i Paradiset? :-)

Svar: Haha....jaaa de gör jag....bor i en underbar lite byhåla med massa skog och badplatser runt omkring här...
Kicki

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-29 05:01:27

Vad skönt att hennes prover fortfarande är bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela