Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ett år framöver...

Publicerad 2013-05-07 19:26:50 i Allmänt,

...vet jag nu att jag har något att göra...6 mån på kontaktcentrum och sedan måste jag byta ställe för att testa mig fram på arbetsmarknaden, har även skickat in en ansökan och sjukersättning på halvtid....men de visar sig om man har en chans att få...känner att jag försökt komma ut och arbetsträna och öka min tid men under dessa år bara kommit upp i halvtid....så nu får tiden utvis hur de kommer se ut framöver...känns bra att ha ett halvår till på KC men de ultimata vore ju att få stanna där...trivs så otroligt bra... i morse stack jag ut i skogen megatidigt så vi han vara där 1,5 timme innan jag åkte till jobbet....Annie är så värmekänslig så jag får ta långpromisen tidigt eller sent på kvällarna....i dag fick vi se tre vildsvin och de har ju ungar nu så min fyrbenta vän fick gå kopplad resten av vägen...hon kan ju dra iväg om än bara för att käka skit men står dessa vidriga djur i vägen så vet man ju inte vad som kan hända!
Nu händer de mycket ute i vår vackra natur

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-08 22:13:10

Men nu går det i alla fall på rätt håll - håller tummarna för dig! :)

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-05-09 13:45:27

Jag hoppas att allt löser sig till det bästa för dig! Skönt ändå att veta lite hur den närmaste tiden ser ut. Visst är det en ljuvlig årstid vi har just nu, naturen formligen exploderar... vacker för kropp och själ att komma ut.

Postat av: fanci

Publicerad 2013-05-10 11:10:52

skönt att veta vart man tar vägen 6 månader i alla fall.och sen kanske det ger lite mer tid där oxå,vem vet ? hoppas bara att det löser sig för dig!

trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela