Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En härlig dag...

Publicerad 2013-05-12 09:50:00 i Allmänt,

...med Annie igår som trots höglöp var så otroligt pigg och alert...tog fram hennes älsklingsboll....grisbollen!!!. Den får hon bara leka med ibland...den tar otroligt mycket så de räcker med tio minuter så är hundarna rätt så slut, hade ju med den på rottislägret förra året och alla hundarna som lekte med den gillade den verkligen...de får verkligen jobba med skallen...Annie har stenkoll på vart bollen går...får ställa upp henne på en fotbollsplan så får vi se om hon kan göra mål!! =) Tror att bollen kan var något för Hilton oxxå att prova på..även om bollen är större än honom! =). Känslan kring honom är ungefär som när Annie kom in i mitt liv, jag blev otroligt frälst i honom på en gång... Tina skickar lite foton på honom nu och jag blir så otroligt glad...Tror att lillkillen kommer tillföra mycket glädje och energi som räcker till oss alla i familjen...tror Annie kommer "leva upp" på ett helt annat sätt....när Luzza var här så var hon så glad och alert, det är hon nu med men lite dämpad...inte pga löpet utan i de stora hela... Jag vet ju bara hur lycklig hon är när vi träffar Ozzie som vi brukar gå promisar med....blir en helt annan hund och Ozzie e oxxå ett energiknippe som Hilton verkar vara....Ja jag hoppas och TROR naturligtvis att de här kommer bli något bra för oss alla, ett energiknippe tillsammans med min fin fröken Ferdinand! <3 På fredag ska jag ÄNTLIGEN få umgås med Linus, inte lätt att få till en helg med sonen MEN nu ska jag få rå om honom alldeles själv, ja Annie ska ju med oxxå så hon tar väl över honom så jag får sitta och glo på dumburken eller nått =P....skämt åt sido...ser verkligen fram emot denna helgen med honom!... Annie med grisbollen
l
Mina fina Kids, Linus och Lina <3
..och ännu en glädjespridare i mitt liv...lillprinsen Neo
Ser ut som Hilton har ett hjärta på huvudet...och de säger väl en del...Kärlek
=)

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2013-05-12 10:48:44

Härlig positiv läsning
Du behöver positiv energi i ditt liv, när du har din jäkla värk att brottas med. Tror Hilton kommer föra in mkt nytändning. Och han kommer njuta av livet hemma hos er, dig, John och råttan :-))))
Kram Petra och greta

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-12 19:37:30

Fina Annie! :)

Sv: Ja, det har varit fullt upp dessa dagar, och nu är jag väldigt trött i min lilla kropp!!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-05-13 05:14:19

Sv: Ja, han blir bara större och större - synd att han inte stannade i växten när han var 9 veckor gammal :P

Postat av: fanci

Publicerad 2013-05-14 15:34:41

så fina barn och barnbarnet ,pussa ordentligt på honom,vilket jag tror du gjort :)
gris bollen verkar kul som sagt innan men så kul ändå och se en glad Annie trots löp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela