Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Idag e de ingen vanlig....

Publicerad 2013-03-30 06:46:08 i Allmänt,

...dag för idag ska jag hämta hem Luzza som ska tillbringa några veckor här och även följa med oss på rottislägret i Marma i slutet på april.... I måndags så fick jag de slutgilltiga beskedet att Annie är helt frisk, inga mediciner alls nu och de var längesedan sist....närmare bestämt i mitten på juli. Är så otroligt lycklig att hon orkade ta sig igenom skiten hon haft under så lång tid... Nu ska jag köra igång med lydnaden och spåren med både Annie och Luzza...blir som en liten nytändning för min del....skolgården är upptorkad så lydnadsplanen har vi där...sen har vi ju huuur mycket skog som helst runtomkring oss så de e bara att välja och vraka! =) Vore kul om jag kunde starta med Annie i lk2 igen...vi hann ju inte tävla mer än 2 ggr i den klassen och apellen vet jag inte om det är någon idé att starta i igen....men det är ju kul att spåra och man behöver ju inte tävla i det..... sen får jag väl ta mig en rejääl funderare på vart jag ska börja träna med för klubb...vet att Mjölby och Motala e bra klubbar, men de blir ju en resa på närmare 10 mil t & r härifrån, risken blir väl att man inte tar sig dit allt för ofta och tränar isf... Åtvid vet jag heller inget om deras klubb...dit är de knappt 2 mil så det är ju skillad på avstånd...vet DU eller någon som vet något om den klubben får gärna skriva hur ni trivs där! Ha en skön påsk och ta hand om varandra!
Annie och Luzza från i somras!
Luzza
Annie har en bestämd åsikt om VEM bollen tillhör <3
Herr Malte som vi kommer få träffa i Marma på rottislägret...en fantastisk gammal kille på 9 år som jag bara avgudar...vilken pondus han har!! <3

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-03-30 20:50:05

Hoppas att det går bra för er med Luzza :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela