Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Annie fortsätter...

Publicerad 2013-03-19 10:45:00 i Allmänt,

...att må bra och jag njuter av varje stund vi är tillsammans...min gammeltant som är som en unghund nu....hörapparaten e borta, men om allt är som de ska så är de löp i antågan och då brukar "hörapparaten" inte sitta där den ska =P....hennes tokerier med att gå sin egen väg håller i sig, idag när vi gick en kortis i skogen så var hon borta....hon hade vikit av ner mot Norrängen och jag var på väg ner mot byn...var bara att traska tebax och hämta henne...tokfia.... Själv så är jag hemma idag...herr värkmästare har kommit tebax och jobbar flitigt 24 timmar om dygnet...sov mig igenom kvällen igår men inatt så körde han på lite xtra....de har varit tufft sen jag började på KC för värken är mycket mer påtaglig nu än när jag var på skolan och det är ju inte så konstigt eftersom jag har andra uppgifter nu som är både tyngre och mer aktivt är de oxxå där....Det är så svårt att ta det LUGNT när jag ser att saker börjar hopa sig eller att de fattas nått som behöver plockas fram...jag ber inte de andra av personalen att fixa det när jag ser det själv, personalen är helt fantastiska och jag trivs verkligen som fisken i vattnet där....att få finnas med där och kanske göra någon glad av gästerna bara genom att finnas till, att lyssna och komma med positiv feedback....de gör mig så otroligt glad själv....men som skrivet idag blev de för mycket så jag håller mig hemma och försöker kurera mig med medikament och vila...hoppas ni haft en bra helg för de har jag haft...njutit av solen och kalla vinterdagar....
Fotona är tagna i Fornhem inte långt ifrån där vi bor...ett ställe jag gärna åker och sätter mig vid och bara njuter av tystnaden....

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-03-19 17:50:06

Det ser ju riktigt gott ut! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-03-20 20:02:03

Sv: Nä, det brukar bli så och vi får se vad som händer för min del :P

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-03-20 22:23:21

Härlig läsning om att Annie fortsätter må så bra! Underbara bilder på busungen ;-)

Trist med värken, hoppas den ger sig lite så du kan vila ordentligt.

Postat av: fanci

Publicerad 2013-03-21 15:15:33

vilket läckert träd!!

vad fin Annie är ,och ser ut att må bra,måste vara en högvinst för er!

nu hoppas jag matte får må bra i sin kropp oxå/kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-03-23 07:31:13

Sv: Tack så mycket! Än så länge lever jag i alla fall! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela