Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Softardag...

Publicerad 2013-06-09 19:11:00 i Allmänt,

...blev de idag...har fortarande j*****t ont efter vurpan igår...trodde jag skulle vara heeelt blåslagen över halva ryggen...landade ju på svanskotan (igen) och halva ryggen men inte en tillstymmelse till blåmärke...hade ju kunnat visa gubben HUR ont jag har! =P. Men vattnet kanske gjorde sitt till fast så kändes de då rakt inte igår.... Eftersom John hade utbildning idag med så tog jag med mig de fyrbenta ut till Fornhem och satte mig där... körde godisregn med blodpudding till hundarna så de fick jobba lite med skallarna...blev en stooor yta de fick nosa av för att hitta de gottigaste...inte alla som har en gräsmatta man kan åka till där de växer blodpudding! =P. Men de fyllde sin funktion...båda två blev jättetrötta och snarkade gott flera timmar efteråt... La ut en dyna på balkongen när jag kom hem för att sola men den blev upptagen ganska omgående...två soldyrkare tog plats på balkongen, den lille e ju inte så svår att flytta på med Annie när hon bestämt sig för att ligga på dynan så blir hon väääldans tuuung och omedgörlig!!...haha älskade hundunge.... Foton från dagens softardag kommer här...
Förstår inte varför fotona inte kommer in i den ordningen som jag lägger upp dessa i...det översta fotot e hur himlen såg ut nu på eftermiddagen...

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-06-09 20:13:37

Riktigt fina bilder! Hoppas att ryggen blir bra snabbt!

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-06-10 08:24:53

Man undrar vad de nosar efter. Båda går med nosen i backen växer det korv där? Så fina. Ha en fin vecka och jag hoppas att du snart blir bättre. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-06-11 19:47:28

Grattis till resultatet på besiktningen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela