Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Imorn kommer de...

Publicerad 2013-06-28 13:09:00 i Allmänt,

...storfräääämmat förbi här och hälsar på...Henke och Fjant kommer förbi eller han e väl mer känd som mannen som kan prata om hundar...eller den lite galna killen som ger sig ut på en promenad mellan Kiruna och Ystad =P. Fast jag kan lova att han inte är galen...han e en grabb med glimten i ögat...eller grabb...karln e ju iaf 35 år fyllda!!. Skämt åt sido, ska bli jättekul att ses igen...vi har varit nere hos honom tre ggr och haft lika trevligt alla gångerna...får hoppas vi kan vara lika gästvänliga som han varit mot oss och att vi får en trevlig kväll att minnas framöver...slänger in några foton från våra träffar hos Henrik men även lite annat som fastnat på bild de senaste dagarna...ha en skön fredag!
OJJJJ...blev ju sjukt många foton...men men har ni kommit ända ner hit så säger jag tack och bockar för titten! =)

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2013-06-28 22:11:07

Vilka fina foton Du är suverän LOVE :)
Gittan

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-06-29 09:20:20

Det blev ju tyvärr förskjutet en dag, men jag ska försöka starta tidigt i morgon! :)

Ska bli kul att äntligen få ses igen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela