Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Härlig överraskning...

Publicerad 2013-06-19 17:56:40 i Allmänt,

...Lina ringde och sa att de skulle åka redan ikväll...kommer vara hemma imorn med pga värken...har varit några helvetiska dagar....sån värk i nacke, arm och huvud...en granne sa till mig vilket jag inte ens reflekterat över att de kunde bero på att jag börjat jogga...låter kanske långsökt men ska inte göra de på ett tag får vi se om de släpper....huvudvärk from hell...kan inte beskriva det på annat sätt =( Åkte iaf upp till Kristineberg så hundarna fick ruscha av sig, har ju inte blivit några direkta långpromisar för de de senaste två dagarna. De märktes på Mr H, så han skenade runt i skogen, blev bara sååå full i skratt av att se hur han for runt...sen såg jag ett par som kom med sin hund lös...kopplade upp mina men den hunden lyssnade inte alls utan kom till oss, försökte avstyra för den reste ragg och spanade in Mr H...men tro inte att paret gjorde sig någon direkt brådska att komma fram och hämta hunden...fick försöka hålla den på avstånd med foten, sen har karln mage att säga att hunden inte lyssnar...men VARFÖR då i heeela friden ska man då ha hunden lös och dessutom inte göra sig någon brådska att hämta hunden, den var ju inte vänligt sinnad mot Hilton,,,,Jaja den siste idioten är ju inte född ännu...Han var lika glad ändå lillkillen...inga sorgen som vilar på hans skuldror inte...börjar bli liite orolig för Annie...så otroligt slö trots att vädret inte är så varmt...ska ha henne lite under uppsikt med temp så de inte är nått skov som är på ingång från Anaplasman =(
Gosproppen
Nu har vi även skrivit papper på lillgrisen Här kommer några foton från björkskogerundan här om dagen

Kommentarer

Postat av: TantGlad

Publicerad 2013-06-19 20:13:14

Konstigt ägaren inte hade bättre pli och att hunden lyssnade på honom.
Wow Wow Wow......säger jag.
Såååå Fina bilder på vovvar och liten pojk .
Ha nu en jättefin kväll.
Kram från mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela