Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blir inte så mycket...

Publicerad 2013-06-07 16:48:18 i Allmänt,

...skrivet på bloggen men nu kan jag iaf lägga in foton på datorn som inte mått så bra den senaste tiden så jag har inte vågat ladda upp fotona på datorn... men goa Cinna kom hit och hjälpte oss med datorn så nu ska den vara funktionell igen... förra helgen var Jeanette här med sina tre BC:n...har bara träffat Sly så Maja och Joy var nya bekantskaper...riktigt trevliga tjejjer!!...de fick träffa Annie under promenad men skalbaggen fick vara bakom galler och träffas den vägen...nästa gång får han följa med på promenaden...jag blev ledig idag...min kontakt på KC tyckte att jag kunde vara ledig så då var jag de, passade på att uträtta lite saker på stan idag med granntanten, införskaffade mat till lillgrisen och andra förnödenheter och så fixade jag till ögonbrynen och hak och läppskägget så nu är jag inte den skäggiga damen längre! =P... John e på utbildning i helgen så jag blir ensam här hemma med de fyrbenta...lille skalman börjar visa lite tendenser här hemma som vi får försöka plocka ur honom...men är man 1,5 år så måste man ju testa vart gränserna går! =P....go är han iaf den lille och Annie håller lite koll på honom och tuktarn när han blir fööör odräglig. Idag var Anton med ut i skogen och han och Hilton for som små skollade Illrar så han har sovit gött den lille här hemma....går inte att ta miste på vart han sover inte, de hörs lååånga vägar.... lite foton då´rå!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-06-07 17:43:07

Vad bra att du inte anlitade mig igen - jag sabbade ju din blogg förra gången jag försökte hjälpa dig :S

Sv: Jo, det går faktiskt väldigt bra mellan Debbie och Fjant nu! Hon är fortfarande väldigt bestämd, men han är samtidigt större, tåligare och sötare... :D

Postat av: Jeanette, Sly, Maya & Joy

Publicerad 2013-06-07 22:44:20

Vad skönt att du fått ordning på datorn :-) Det klart att "Skalman" ska med nästa gång <3 Stor Kram från mig & BC-tjejer!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-06-08 07:11:38

Sv: Jo, men det var ändå synd att allt bara försvann! :/

Postat av: fanci

Publicerad 2013-06-09 13:00:55

jätte fina foton!!!
och gulle rådjuret då<3

dom lever och mår gott dom här 4 benta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela