Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

1 år...

Publicerad 2013-06-26 11:08:13 i Allmänt,

...sedan du fick sluta dina vackra bruna ögon...ett år...helt ofattbart...vart har tiden tagit vägen??...minns våra sista timmar som om de var igår...saknar dig mer än vad jag trodde man kunde göra...all skit vi gick igenom med dina hjärnspöken...men de var ohållbart i slutändan...vi kunde inte låta dig ta fler felaktiga beslut pga spöken som härjade runt i ditt vackra lilla huvud...du kommer alltid att vara mitt lilla älsklingspucko <3
Sista timmarna tillsammans...

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-06-26 16:34:59

Så fina bilder om även fina minnen vilket jag vet. Kramis till er alla där hemma

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-06-27 04:33:18

Hon var så vacker! <3

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-06-28 04:48:47

Sv: Jag kommer att ta bilen i stället - det blir trots allt enklast när man ska fara runt! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela