Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbar dag...

Publicerad 2013-07-13 16:57:36 i Allmänt,

...med sol, värme och bad nere vid Norrängen, hade med oss fika och blodpudding till de fyrfota som så klart gillades....de var en välbehövlig stund i solen...känns bättre med värken och värme är ju bra när man har den problematiken som jag har...John badade med hundarna och busade medan jag låg och svettades som en gris i solen! =P.... Lillfisen simmar för fullt och inga mer djupdykningar med huvudet före ner i vattnet...de hade dragkamp med brandslang och bollen är som vanligt något väldigt intressant....ikväll ska gubben och jag grilla och ta några öl...köttet ligger för marinering och ölen på kylning...vad mer kan man begära en lördag som denna?? =)

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-07-14 10:38:52

Ser ut som om även ni har det bra! Idag har vi lite sämre väder hemma så det får bli en fixar dag!!! Ha det bäst.

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2013-07-14 19:14:22

så glada och busiga dem verkar =)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-07-14 19:19:53

Hoppas att ni hade en riktigt fin kväll! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-07-16 21:18:21

Sv: Nä, fuska kan man ju verkligen inte göra!!!

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-07-18 06:02:18

Låter som en härlig dag, kan tänka mig att vovvarna var nöjda :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela