Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Snart är även...

Publicerad 2013-07-21 13:19:00 i Allmänt,

...denna helgen till enda....har varit väldigt lugnt och skönt, var meningen att Johns dotter skulle komma i helgen men de blev inte så...men däremot kom hans grabb med flickvän hit och grillade i fredags kväll och drack lite...sen var de lugnt i lördags med allt vad aktiviteter heter...kortare promisar med hundarna då de varit så jäkla varmt, på kvällen grillade vi med arga Irja...vår finska granne....haha hon låter så arg när hon pratar med sina landsmän så därav smeknamnet med glimten i ögat förstås!!.. John hade köpt hem lite godis i går kväll vilket resulterade i en väldigt nyfiken Hilton (kommer foto på de)....de var väldigt god lukt tydligen för hela huvudet körde han ner i påsen och bara luktade som han kan! =). Bara fem arbetsdagar kvar sen ska vi vara lediga tre v....sååå jag läntar!!...ska åka och hälsa på mina barns faster och deras kusiner...de enda jag har någon kontakt med egentligen sen jag separerade från barnens far, vilket var 24 år sedan...kul att man iaf kan bibehålla relationen trots att vi inte lever ihop längre!...hoppas ni har haft en underbart skön helg med mycket sol!...foton kommer här!
Denna blomman har aldrig blommat tidigare men nu kom det en liten rackare med gula blommor
Och så sist men inte minst...glädjespridaren i mitt liv <3

Kommentarer

Postat av: fanci

Publicerad 2013-07-21 13:48:57

Hej ,nu är vi hemma efter denna gång.
Godis är gott :)

sol vad är det ? vi kom till sol och värme och kom hem och frös,tycker det mindre kul.

nåja hoppas allt är väl mer er alla!kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-07-21 16:26:02

Hilton ryms nästan i påsen! :P

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-07-21 23:01:46

Godis är gott så jag förstår honom!
Bor ni långt från Finspång/Ripperstorp? Jag ska dit nu till helgen och tänkte kolla om ni bor långt därifrån. Om inte kanske jag kan ta med Dino så han får träffa er? Men som sagt jag ska träffa svärmor så man vet inte med säkerhet att man får åka iväg på egna äventyr..... dessa svärförädrat :-). Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela