Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Annie...

Publicerad 2013-01-09 09:59:00 i Allmänt,

...fick ett kort frispår igår...inget långt utan dryga 50 m....bara för att hon ska få börja jobba lite med skallen...var läääängesedan vi spårade så de var rätt kul att se hur hon jobbade. La spåret ute i vår björkskog och innan jag släppte på henne sprang hon fram till en björk och började nosa och gå upp mot trädet.....vi har ju köttbulleträd i skogen men tyvärr inte denna gången, nu fick hon vantar och kamptrasor i spåret bara för att göra de lite roligare för henne. De gick bra förutom på ett ställe där hjortarna haft sin framfart men hon vände efter ca 10 m och tog de rätta spåret.... de märks att hon inte fått jobba på länge, hon sov 4 timmar efteråt. Hoppas innerligt att vi kan börja se framåt och börja simma så hon får börja jobba upp hennes muskler... e jättejobbigt att se henne vingla till mellan varven och hon har även ramlat när hon gått i snön...de skär verkligen i hjärtat på mig då....humöret kan man iallafall inte klaga på, hon snackar och e sitt rätta jag i humöret mer och mer nu...borde ju vara något positivt iaf!! NU har jag varit rökfri i dryga 3 v och hoppas jag kan stå emot begäret av en god cigg till kaffet framöver! =) Jag får som skrivet i ett annat inlägg inte gå tebax till skolan vilken känns skittråkigt....ska ev börja inom stadsmissionen i stan men de finns så mycket frågetecken så innan jag får svar på dessa så får jag tyvärr gå hemma och dra fötterna efter mig...vill ju börja jobba NUUU
Annie innan hon ska gå på spåret
Köttbulleträdet måste kollas upp först....
Snoopet, inga köttbullar!!
Spårar bra!
Tog en promis efter spåret
Riktigt halt på vissa ställen

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2013-01-09 22:25:19

Åhh vad skönt att höra att Annie mår bättre och hon även fått spåra lite :) Håller tummarna det fortsätter så, så ni kan börja simträna och bygga lite muskler :)

Kram

Postat av: fanci

Publicerad 2013-01-10 13:42:45

Men så skönt att det börjar bli en liten förändring med Annie!

så trist med att du inte kan få raka direktiv om jobben,man undrar ju vad är problemet? man ska inte undra så mycket ,man blir inte klokare för det :)

ha det gott!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-01-11 18:08:54

Men någon köttbulle kunde hon väl fått! :P

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-01-12 09:52:35

ja här ser vi en fyrbent varelse som verkar gilla snön :) haha, ha en riktigt bra helg

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-01-12 11:17:16

haha ja de märks :) ja vi får hoppas att den e nått att se :)

Postat av: jessica

Publicerad 2013-01-14 12:03:33

Å så himla söt hon är... fy vad sugen man blir på ha hund igen!!! =) Snart så, en dag då ska vi... =) .
Ha en bra dag. kram

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2013-01-14 13:18:41

Vad skönt att hon kan komma ut och spåra även om det är ett mindre spår. Måste vara skönt för henne.
Går hon fortfarande på mediciner eller börjar det gå framåt nu? Hoppas på det bästa och att hon ska kunna bli återställd fina damen.
Vad duktig du är som varit rökfri i veckor! Du har mycket att jobba med.

Så himla surt att du inte får gå tillbaka till skolan, alla trivdes väl ändå med det :( Det är så typiskt att hålla tillbaka dem som vill ut och jobba. Jag ska själv ut och ha lite arbetsträning i vår, blandade känslor.
Hoppas du får en fin vecka. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela