Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Massa snö...

Publicerad 2013-02-07 14:16:09 i Allmänt,

...har vi fått och de snöar fortfarande, jag njuter verkligen av det...sååå härligt att komma ut å pulsa i snön... var meningen att vi skulle ut i skogen och fota med Cinna och hennes Ozzy men kraken drattade på röven innan vi skulle ge oss iväg så vi tog en runda runt Norrängen och jag fortsatte ner vid sjön en sväng medans Cinna fortsatte hem med sitt onda ben... Annie e sååå otroligt pigg och glad nu så jag blir alldeles gråtmild....hoppas innerligt att hon får må bra nu och vara så pigg och yster som hon är...liknar mer en unghund än dessa sju år som hon faktiskt blir den 16 februari....väntar fortfarande på att AF ska höra av sig och tala om VARFÖR de far med osanning....jag e inte en vara som de bara kan behandla hur som helst och inte tro att man e heeelt utan känslor...de slår verkligen undan benen för en och inte bara en gång...de upprepas gång på gång!!!!...här e lite foton från dagens promis!! ha de gott och ta hand om er!! <3
Busungen
Saru´nått eller??
Ozzy

Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2013-02-07 15:12:39

Helt underbara bilder! Nr 2 och 3 är klara favoriter, hon är ju så fin! Skönt att hon är så pigg, det behövs sådana dagar också (även om jag hoppas hon fortsätter vara pigg förstås).
Ni ser ut att ha fått mycket snö också, här blev det snöstorm på fm men sen bara det avtog :(
Hoppas ni får en fin helg.
Kram!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-02-07 17:35:19

Ja, man får hoppas att AF lämnar en bra förklaring!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela