Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Grattis min fina Annie....

Publicerad 2013-02-16 10:44:17 i Allmänt,

...idag är de din födelsedag...hela sju år fyller du...och du har funnits hos mig drygt fem år... vad tiden går fort... trodde i ärlighetens namn under en kort period att du inte skulle få fira din sjuårsdag när du mådde som sämst i höstas....är så lyckligt lottad som har fått ha dig hos mig... Min vän... Du tittar på mig med dina nötbruna ögon som säger jag vet matte att du har ont!! Du "buffar" med din fuktiga nos i min hand som säger, vi går ut nu... Du vet så väl min lilla vän hur mycket du har hjälpt mig och gör det fortfarande bara med din närvaro, vi kommer ut i skogen där vi tillbringar många timmar tillsammans! Vi tränar ihop och jag känner mig tillfreds, värken blir inte lika påtaglig ...allt som jag gör tillsammans med dig gör jag för ditt bästa...som oxxå blir till mitt bästa Annie min fyrbenta lilla vän, det är ett privilegium för mig att få dela livet med dig...trots att du "bara" är en hund i mångas ögon......jag ser många ljusa stunder trots värken...och det betyder ALLT!! TACK Annie för att du finns <3

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-02-16 11:00:15

Stort grattis till sötnosen! :)

Postat av: fanci

Publicerad 2013-02-16 12:08:58

Grattis på 7års dagen!

Postat av: Petra

Publicerad 2013-02-16 17:12:35

Fint du skriver Kicki
Grattis fina Annie
Kram Petra och greta

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-02-17 08:52:38

Hipp hipp hurra i efterskott till finaste tösen!!!

Våra hundar är verkligen fantastiska, dom ger en så otroligt mycket bara genom att vara! Ge henne en stor kram rån mig!

ps... hoppas att ni nu får bukt med hotspoten nu så att ni kan få komma igång med allt ni vill. Kram

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-02-17 09:28:31

Grattis! Jag är lite sen men hoppas du ger henne en blöt puss från Dino och mig. Kram

Postat av: Gunilla o tre golden

Publicerad 2013-02-17 14:25:12

Grattis i efterskott! Vilken fin kärleksförklaring, Kicki!

Postat av: AnnaLena

Publicerad 2013-02-21 17:59:56

Vad fint du skriver, Kicki! Blir så varm om hjärtat.

Grattis lite i efterskott, Annie-tösen! Tara och Heidi skickar nospussar.

Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela