Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Besviken som F****N

Publicerad 2013-02-04 16:47:00 i Allmänt,

...ja de kan man väl lugnt säga...fick en info från min handläggare på AF som lät väldigt bra inför den nya arb.träningsplatsen....skulle ha möte med KC och handläggaren idag men fick ett telefonsamtal från AF att denne var sjuk....skit oxxå...men men jag åkte in och tog upp detta som AF presenterat för mig och blev liiite lätt snopen när personen från Stadsmissionen berättade den verkliga sanningen...med andra ord ett bottennapp och jag trillade ner i ett avgrundshål kändes de som...de var alltså för bra för att vara sant!...orkar fan inte med mer skit snart....Annie är pigg och glad men har fått rejäla hot spots i nacken och ner över ryggen...träffade veterinären igår så vi fick utskrivet salva till att smörja henne med...nu ska hon tvättas med klorhexidinschampo i 4 dagar, smörjas med salvan 2 ggr per dag tills vidare. Ska ju till Norsholm imorn så vi får se vad de säger, kan ju bero på lite olika saker detta kom efter att vi började med specialfodret så jag ska ta upp de med min veterinär där...nu får vi se om hennes värden på lever, mjälte, bukspottskörtel och gallsyran blivit bättre med medicinerna...ska även kolla öronen och om urinvägsinfektionen har gått tebax ordentligt...hon e fortfarande lite irriterad i öronen så jag hoppas inte hotspotten letat sig ner där eller om hon inte e helt bra från infektonen....de visar sig som skrivet imorn...lite glada foton på Annie och Ozzy från några av våra promisar...i lördags var Annie riktigt på hugget och lekte och busade med lillemannen
Underbart väder, några minus och strålande sol
Annie jagar bollen
Såklart var de bästa fotona föööör stora...nåja...ni får nöja er med dessa!! =)

Kommentarer

Postat av: fanci

Publicerad 2013-02-05 13:13:02

Det oroligt hur dom behandlar dig egentligen.sverige ska ju jobba,men inte du,skamligt.

kul att se Annie så glad med sin kompis,måste vara underbart för dig!

nu får det vara allt ny bytes foder som ger henne hot spottsen.tur det finns nåt för det !

Fortsatt trevlig vecka til dig!

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2013-02-05 20:04:26

Härliga bilder!!! En stor KRAM till dig & Annie <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela