Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nu är julfirandet....

Publicerad 2013-12-28 13:39:30 i Allmänt,

...över för denna gången, sååå mysigt att få ha barnen hemma tillsammans för en gångs skull....händer ju inte allt för ofta som vi ses s¨här...lillprinsen förgyllde så klart min tillvaro, ja inte bara min morfar John njöt nog minst lika mycket som mig =) Jag har jobbat to-fre, trodde de skulle vara mycket folk hos oss då men så var de inte....några var där...ledsna och övergivna av sina nära och kära....usch de skär verkligen i hjärtat...på måndag är min sista dag på jobbet, känns riktigt jobbigt att inte ha den kontakten med "mina gäster" som jag kommit nära en del av de...finns en hel dela tt önska förövrigt som jag inte kommer sakna men som jag skrev, många av gästerna e sååå otroligt fina och trevliga på alla sätt och vis....den 7 januari börjar jag på ett hunddagis utanför stan, ska bli spännande och hoppas de kan bli bra...söker ju halvtidsjobb men de finns ju inte så många jobb på halvtid längre...nu kommer ett gäng med foton från dagarna med mina finisar!!

Kommentarer

Postat av: fanci

Publicerad 2013-12-29 11:15:01

Hej på dig!
brandsläckarn,dammsugare kille ,eller tomtens bästa vän är så gullig så<3

kul med att ha hemma bägge barnen ,här lyckades vi med 3 av 4:a :)

önskar dig lycka till på nya jobbet och ett riktigt gott nytt år/kram

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-12-29 21:40:03

Mysiga bilder på nära och kära, du verkar ha haft en mysig helg <3

Hoppas allt blir bra på hunddagiset och att du kommer trivas! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela