Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En helg i snöns...

Publicerad 2013-12-08 13:42:27 i Allmänt,

...tecken...underbart med snö!!...vi har spenderat två dagars promisar i skogen med de sjövilda hundarna som bara skenar omkring som kossorna som släpps på grönbete första gången på våren! =). Men sen kommer den nedrans värken som ett besked på posten, dessutom så halkade jag omkull utanför affären i framstupa läge...tog naturligtvis emot mig med min västra arm =/ f****n oxxå fick en redig känga som tryckte ihop axeln mot nacken.... nåja....de blir nog varken den första eller sista vurpan i vinter...ett gäng foton från gårdagens promis då gubben och grannens grabb var med i skogen...och hundarna så klart!

Kommentarer

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2013-12-08 16:59:29

Så kul de verkar ha! :)

Postat av: fanci

Publicerad 2013-12-09 11:30:33

så glada snö hundar! härligt!

usch då för att ha halkat,det väl sååå typiskt.men om damen skulle skaffa sig bra broddar kanske?

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-12-14 10:06:41

Härliga bilder på lyckliga hundar :)

Hoppas du inte fick allt för ont av din vurpa... det är det värsta med vintern, jag funderar på att skaffa dubbar till skorna, kanske hjälper det lite.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela